Kreatív Online - Clio és The One Show: Magyar tehetségek a shortlistre kerültek A legfrissebb hírek szerint a Clio Awards és a The One Show nemzetközi versenyein magyar alkotók munkái is elismerésben részesültek, hiszen a shortlistre kerültek. Ez a siker


A nemzetközi fesztiválok rendszeresen közzéteszik a továbbjutott alkotások listáit, melyeken hazai művek is felbukkanhatnak.

A The One Show versenyén a DDB által a McDonald's számára készített Arches of Hunger, amely tavaly ezüstérmet szerzett az Epica Awards-on, valamint a Mediator Mátra Hangja projektje is a shortlistre került. A Fekete Zaj fesztivál számára készült zenei koncepció tavaly a Golden Drum díjátadón Grand Prix-t nyert, és a Clio Awards-on is figyelemre méltó shortlistre került a Sound Design kategóriában. Emellett a Líra/VML Kicsomagolt történetek (Unsealed books) kampány is Clio-finalista lett, amely tavaly aranyérmet nyert a New York Festivalon, és most a Specific Target Audience kategóriában várja a további fejleményeket.

Related posts