Napok óta feszülten várjuk, mit tartogat számunkra a Lidl, és most végre elérkezett a pillanat, hogy felfedjük a titkokat!


A Lidl legújabb kampánya eddig még nem látott megközelítést ígér. A hagyományos, apróbb árkedvezmények helyett valami egészen különlegesre számíthatunk. A középpontban egy sneakerre hajazó termék áll, amely egyedi cipősdoboz-formájú csomagolásban érkezik, és már az előzetes vizuális anyagok is felkeltették a figyelmet. Izgalmas újdonságokra készülhetünk!

A kampány különleges hangsúlyt fektet a rejtélyességre, miközben Budapest, Debrecen, Győr, Szeged, Pécs, valamint ismét Budapest - két eltérő helyszínen - kap szerepet a promóciós anyagokban.

Ez a megközelítés nem új a Lidl számára. Korábban már együttműködtek Heidi Klummal, és emlékezetes, hogy a 2020-2021-es logós sportcipőjük is hatalmas népszerűségnek örvendett, mielőtt valódi divatcikké vált volna. Akkoriban ezek a cipők több mint duplájáért keltek el a másodlagos piacon. Most pedig újabb hasonló kampányra készülnek, ám ezúttal még nagyobb médiavisszhangra számítanak.

Related posts